PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 2 | 64--67
Tytuł artykułu

Optymizm w handlu

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W czwartej już edycji raportu "Od Pekinu do Budapesztu : zwycięskie marki, najlepsze formy handlu" firma PricewaterhouseCoopers analizuje sytuację rynku handlu detalicznego i dóbr konsumpcyjnych w gospodarkach okresu transformacji ze szczególnym uwzględnieniem Polski.
Słowa kluczowe
Rocznik
Numer
Strony
64--67
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000094280966

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.