PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | z. 64 | 109--117
Tytuł artykułu

Marketing wirusowy

Autorzy
Warianty tytułu
Virus Marketing
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem publikacji jest przedstawienie uwarunkowań i korzyści wynikających z zastosowania marketingu wirusowego ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji w Internecie. Artykuł składa się z trzech części, gdzie przedstawiona została istota marketingu wirusowego, opis wirusa popularyzowania w Internecie oraz przyczyny rozprzestrzeniania się informacji wirusowo.
EN
The goal of this article is to present conditions and advantages of using virus marketing. Special attention paid to communication in the Internet. The article consist of three parts, where presents issue of virus marketing, description of popularization process in the Internet and results of spread virus information.(MP)
Rocznik
Numer
Strony
109--117
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
  • J. Graham, What does viral marketing really mean?, Click Z, 11 października 1999, s. 1.
  • Ph. Kotler, Kotler o marketingu. Jak wykreować i opanowywać rynki, Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 1999, s. 283.
  • K. Kozłowski, Wirus wart polecenia, "Impact", Nr 11 (51), listopad 2003, s. 35.
  • M. Majewski, Dobry wirus, "Marketing w praktyce", Nr. 5 (75), maj 2004, s. 53.
  • M. Majewski, Marketing wirusowy, "Marketing w praktyce", Nr. 7 (53), lipiec 2002, s. 47-48.
  • M. Majewski, Wirus popularyzowania, "Marketing w praktyce", ", Nr. 5 (63), maj 2003, s. 56.
  • G. Mazurek, Wirusowe kreowanie wizerunku, "Marketing w praktyce", Nr. 6 (76), czerwiec 2004, s. 31.
  • R. F. Wilson, The six principles of viral marketing, Web Marketing Today, Issue 70, l luty 2000, s, 1.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000094292857

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.