PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | nr 12 | 43--58
Tytuł artykułu

Korzyści dla klientów-użytkowników jako podstawa koncepcji produktu w marketingu terytorialnym

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
The clients-users' benefits as basis for the concept of 'product' in territorial marketing
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Powszechna akceptacja przeniesienia marketingowego systemu myślenia na pole zarządzania jednostkami osadniczymi nie oznacza wiernego wdrażania całokształtu zasad , funkcji oraz instrumentów. Specyfika zarządzania jednostkami przestrzenno-administracyjnymi wymaga elastycznej adaptacji powyższego modelu. Autor omawia zagadnienia związane z taką właśnie udaną adaptacją.
EN
The common acceptation of projecting the marketing oriented way of thinking on the field of territorial management does not mean overall implementation of its rules, functions and instruments. The specific character of the territorial administration demands flexibility in the process of such adaptation. Author points out all the adjustments necessary in order to implement marketing patterns with success.
Rocznik
Numer
Strony
43--58
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Czornik M., Tworzenie produktu miasta, (w: ) Zarządzanie strategiczne rozwojem lokalnym i regionalnym, AE im. Karola Adamieckiego, Katowice 2001
  • Girard V., Uwagi ogólne I definicja marketingu terytorialnego, Marketing terytorialny-strategiczne wyzwanie dla miast I regionów, Uniwersytet Łódzki, Łódź 1997
  • Klasik A., Konkurencyjność miast i regionów, a przedsiębiorczość i przemiany strukturalne, prace naukowe AE im. Karola Adamieckiego, Katowice 2001
  • Kłeczek R.,Kowal W., Waniowski P., Woźniczka J., Marketing, Zakład Naukowy im. Ossolińskich, Wrocław-Warszawa-Kraków, 1992
  • Kotler P., Marketing places: atracting investment, industry and tourism to cities, states, and nations, Free Press, New York 1993
  • Langer W., Zarządzanie marketingowe miastem, (w:) zarządzanie strategiczne rozwojem lokalnym i regionalnym, AE im. Karola Adamieckiego, Katowice 2001
  • Markowski T. (red), Marketing terytorialny, "Studia",Warszawa 2003
  • Meffert H., Stadtmarketing- Pflicht order Kur, Planung und Analyse, 1989
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000094866286

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.