PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 3 | 63--65
Tytuł artykułu

Reklama dojrzewa do samoregulacji?

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autor jest zwolennikiem samoregulacji na rynku reklamowym, rozumianej jako porozumienie wszystkich uczetników tego rynku - zarówno reklamodawców , agencji reklamowych i domów mediowych, jak i nadawców - mediów drukowanych i elektronicznych. Taka samoregulacja ma na celu przede wszystkim wyeliminowanie nieuczciwej, nieetycznej czy wprowadzającej w błąd reklamy. Ale także promowanie dobrych wzorców komunikacji marketingowej wśród firm i pozytywnego wizerunku reklamy wśród konsumentów.
Rocznik
Numer
Strony
63--65
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000095009157

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.