PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 5 | 32--35
Tytuł artykułu

Różne wymiary pracy a rozwój jej form

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule omówiono takie zagadnienia jak: różne wymiary pracy ludzkiej, próba podmiotowej oceny pracy a zastosowanie tzw. metodyk społecznych, rozwój wiedzy i kwalifikacji a nowe zawody i specjalności.
Słowa kluczowe
Rocznik
Numer
Strony
32--35
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
  • H. BEDNARCZYK, J. FIGURSKI, M. MAZUR, Kultura pracy - kultura organizacji, "Pedagogika Pracy" 2003, nr 42, s. 26-39.
  • A. BIRSKI, Jakość produkcji a wydajność i jakość pracy, "Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu" 2003, nr 983, t. l, s. 79-85.
  • A. BIRSKI, Telemarketing a telepraca -wybrane aspekty kadrowe, "Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej", Seria "Organizacja i Zarządzanie", z. 24, 2004, s. 283-290.
  • A. BIRSKI, Telemarketing w akwizycji usług doradczych, "Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej", Seria "Organizacja i Zarządzanie", z. 24, 2004, s. 249-258.
  • A. BIRSKI, Zarządzanie wiedzą - istotny element konkurencyjności przedsiębiorstw, [w.] Zarządzanie w warunkach konkurencji, red. D. RUCIŃSKA, UW-M w Olsztynie 2004, s. 11-16.
  • E. BRODA, W. PLUSKIEWICZ, Filozofia. Wybór tekstów źródłowych. Emmanuel Mounier - Personalizacja i depersonalizacja, wydanie III, Politechnika Śląska 2002.
  • K. CZUPRYNA, Co to jest telemarketing?, "Marketing i Rynek", nr l, 1995, s. 31-32.
  • B. FRYZEL, Ontologia kultury korporacyjnej, "Organizacja i Kierowanie" 2003, nr 4, s. 33.
  • JAN PAWEŁ II, Laborem Exercens, Watykan 1981, s. 3-9.
  • T. KOTARBIŃSKI, Hasło Dobrej Roboty, Wiedza Powszechna 1984, wydanie II, s. 161-163.
  • M. SAGER, M. AEBI, Ganzheitliches Wissensmanagement bei der Credit Suisse Financial Services, "ZfO", nr 2, 2003, s. 102-106.
  • Słownik Języka Polskiego, Wydawnictwo Naukowe PWN, 1997-2006, wersja internetowa.
  • M. STANIEWSKI, Zarządzanie wiedzą: od koncepcji do praktyki działania, "Organizacja i Kierowanie", nr 3, 2002, s. 37.
  • Ł. SUŁKOWSKI, Czy jest możliwe kształtowanie kultury organizacyjnej?, "Organizacja i Kierowanie" 2001, nr 4, s. 107.
  • H. TAŃSKA, Analiza systemów informatycznych, UW-M Olsztyn 2003, s. 102, 106.
  • M. WEBER, Etyka protestancka i duch kapitalizmu, 1994.
  • M. WEBER, Gospodarka i społeczeństwo, 2002.
  • A. WODECKA-HYJEK, Określanie listy kompetencji dla stanowiska pracy - wprowadzenie do wybranych metod, "Organizacja i Kierowanie" 2001, nr 3, s. 81-98.
  • J. WOJTOWICZ, Organizacyjne i technologiczne aspekty zarządzania wiedzą w organizacji, "Gazeta IT" 2005, nr 9 (39).
  • S. WRYCZA, Informatyka dla ekonomistów, wyd. I, Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk 2000.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000095069520

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.