PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 4 | 49--51
Tytuł artykułu

Czy marce potrzebny bohater?

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W czasach, gdy półki sklepowe stają się coraz bardziej zatłoczone, wyróżnienie marki coraz trudniejsze, a szum reklamowy znacznie utrudnia zapamiętanie czegokolwiek, konieczne jest znalezienie elementu marki na tyle charakterystycznego, żeby zapadł w pamięć nabywców, wyraźnie wyróżnił markę i skutecznie zakomunikował jej wartości, a jednocześnie budził sympatię. Takim elementem może być, zdaniem autorki, bohater marki (Brand Hero).
Rocznik
Numer
Strony
49--51
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000095080352

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.