PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 4 | 57--60
Tytuł artykułu

Marketing ścieżki kariery (na przykładzie branży call-center)

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Plan ścieżki kariery zawodowej to sekwencja stanowisk, które pracownik ma szanse zająć w określonym czasie, pod warunkiem spełnienia złożonych kryteriów dotyczących kwalifikacji, doświadczenia i wyników osiągniętych w realizacji wcześniejszych zadań. Wymaga to dużego zaangażowania pracodawców w edukację podwładnych. Proces taki, zdaniem autorki, powinien być pochodną potrzeb firmy - jej misji, długookresowych celów, realizowanej strategii personalnej, relacji między sytuacją na rynku pracy a potrzebami kadrowymi przedsiębiorstwa oraz określonych pracowników - ich osobistych aspiracji i oczekiwań.
Rocznik
Numer
Strony
57--60
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000095087482

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.