PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 5 | 42--44
Tytuł artykułu

Marketing na rynku innowacji

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule stwierdzono, że innowacje odzwierciedlają rosnące oczekiwania klientów, są rezultatem współpracy firmy z partnerami w procesie innowacji oraz sprzyjają wzrostowi elastyczności jej działalności marketingowej na rynkach. Omówiono marketing relacji w działalności innowacyjnej organizacji oraz marketing innowacji.
Rocznik
Numer
Strony
42--44
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • M. MORRISON, L. MEZENTSEFF, Learning Alliances - a New Dimension of Strategic Alliances, "Management Decision", nr 35/5, 1997, s. 353.
  • J. OTTO, Marketing relacji. Koncepcja i stosowanie, Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa 2004, s. 44.
  • M. RYDEL, C. RONKOWSKI, Marketing partnerski, "Marketing i Rynek", nr l, 1994, s. 5.
  • J. STACHOWICZ, Kapitał intelektualny podstawą tworzenia i rozwoju lokalnych zgrupowań w regionie, [w:] Przedsiębiorstwo przyszłości - nowe paradygmaty zarządzania europejskiego, książka poświęcona 50-leciu pracy prof. W.M. Grudzewskiego, ORGMASZ, Warszawa 2003, s. 306.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000095119407

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.