PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 5 | 8--12
Tytuł artykułu

Marketing miasta i miejsca

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autor twierdzi, że zarówno w promocji marki miejsca, jak i submarek postawione cele powinny być mierzalne. Nie wystarczy założyć, że trzeba poprawić wizerunek. Należy poszukać narzędzi, które określą jego obecny stan, pomogą ustalić kierunek i natężenie pożądanych zmian oraz pozwolą przeanalizować stan wizerunku wtedy, kiedy zakończą się działania zmierzające do zamierzonej zmiany.
Rocznik
Numer
Strony
8--12
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000095129796

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.