PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2005 | 28 | nr 1-2 | 5--20
Tytuł artykułu

Metody badania przedsiębiorczości w polskim sektorze turystycznym

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule dokonano próby określenia metod badania przedsiębiorczości w turystyce. Przedmiotem badań była przedsiębiorczość w turystyce w wymiarze podmiotowym. Przedstawiono wyniki badań pilotażowych w trzech wybranych firmach touroperatorskich o zróżnicowanych fazach rozwoju i odmiennych zakresach działalności. Podstawą badań była dogłębna ankieta, zaś inspiracją do jej sformułowania - rozważania P. Druckera.
Czasopismo
Rocznik
Tom
28
Numer
Strony
5--20
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000095180239

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.