PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 5 | 66--74
Tytuł artykułu

W bezpośrednim natarciu

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autor twierdzi, że branża marketingu bezpośredniego uchodzi za jedną z najbardziej perspektywicznych gałęzi naszej gospodarki. Ale po 10 latach rozwoju tego rynku Polska wciąż znajduje się w ogonie Europy, choć Polacy zebrali wiele doświadczeń, nakłady na mailingi w ostatnich latach wzrosły prawie dwukrotnie. Kwoty przeznaczone na marketing bezpośredni nie przekraczają 30 proc. całości budżetów reklamowych (w 2003/04 stanowiły 26,4 proc.), aczkolwiek wg deklaracji polskich menedżerów w 2004 roku aż 81 proc. firm posiłkowało się narzędziami marketingu bezpośredniego. Najbardziej popularny pozostaje mailing adresowy (stosowany przez 37 proc. firm) oraz telemarketing (15 proc. wskazań), choć coraz większe uznanie wśród marketingowców zyskują nowe kanały kontaktu, takie jak SMS czy e-mail.
Rocznik
Numer
Strony
66--74
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000095180321

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.