PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 6 | 6--9
Tytuł artykułu

Strategia błękitnego oceanu

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Błękitny ocean to obrazowe określenie niewykorzystanej przestrzeni rynkowej, kreowania popytu i szans na zyskowny wzrost. Autorka zastanawia się, czy jest możliwe zbudować sukces nie walcząc z konkurencją. Aby tego dokonać należy wykorzystać logikę strategiczną, nazywaną innowacją wartości. Polega ona na tym, by stworzyć nowe wartości dla nabywców i własnej firmy i dzięki temu otworzyć wolną przestrzeń rynkową.
Rocznik
Numer
Strony
6--9
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000095204446

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.