PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 6 | 14--16
Tytuł artykułu

Zrozumieć i zmierzyć lojalność

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Kluczem do uzyskania lojalności marketingowej klientów jest rzetelne przeprowadzenie pomiarów satysfakcji pozwalających na właściwe zidentyfikowanie ich potrzeb i zaoferowanie optymalnego połączenia korzyści natury finansowej i niefinansowej. Autor opisuje kilka praktycznych metod badania i mierzenia satysfakcji klienta: wywiady, system FRM (recency, frequency, money), metoda LTV (life time value), macierz POC (profit opportunity cycle), analiza CPPA (customer product profitability analysis), wskaźnik satysfakcji, lojalności i utraty klientów oraz macierz lojalności.
Rocznik
Numer
Strony
14--16
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Nigel Hill, Jim Alexander, "Pomiar satysfakcji i lojalności klientów", Kraków 2003
  • Robert Kozielski, "Wskaźniki marketingowe", Kraków 2004
  • W. Reinartz and V. Kamar, The Mismanagement of Customer Loyalty, Harvard Business Review nr 1407, NY lipiec 2002
  • Gerald Zaltman, "Jak myślą klienci, Podróż wgłąb umysłu rynku", Poznań 2003
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000095263477

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.