PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | 6 | z. 2 | 52--58
Tytuł artykułu

Tradycyjny sklep spożywczy jako miejsce zaopatrzenia w produkty spożywcze

Warianty tytułu
The Traditional Grocer's Shop as a Place of Food Products Supplying
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono znaczenie tradycyjnych sklepów spożywczych w zaopatrzeniu gospodarstw domowych w produkty żywnościowe. Główny nacisk położono na częstotliwość korzystania ze sklepów tradycyjnych i zbadanie opinii konsumentów na temat wybranych cech sklepu tradycyjnego. Mimo rosnącego znaczenia sieci handlowych pozostają one ważnym miejscem zakupów produktów spożywczych, zwłaszcza w przypadku pieczywa i produktów mlecznych. Respondenci najwyżej cenią w nich korzystną lokalizację i jakość obsługi. (oryg. streszcz.)
EN
The meaning of traditional groceries in supplying of households in food products was presented in article. The frequency of traditional shops use and consumers ' opinion about the chosen features of traditional shop were emphasized. Despite growing meaning of trade nets that kind of shop is still important in food purchasing especially in bakery and dairy products. Respondents are most satisfied with good location and high quality of service in traditional groceries. (original abstract)
Rocznik
Tom
6
Numer
Strony
52--58
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Borusiak B. (2003): Zachowania nabywcze konsumentów indywidualnych na rynku artykułów spożywczych. Marketing w strategiach rozwoju sektora rolno-spożywczego. SGGW Warszawa, s. 127-130.
  • Górska-Warsewicz H. (2001): Zachowania konsumenckie na rynku pieczywa w Polsce. Przemyśl Spożywczy l, s. 8-11.
  • Kuźniar W., Cyran K. (2002): Uwarunkowania i perspektywy dystrybucji artykułów żywnościowych. Przemiany w agrobiznesie i obszarach wiejskich oraz ich następstwa. Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Wrocław, s. 530-535.
  • Zimna M. (2003): Detale w detalu. Handel 2 kwietnia 2003.
  • Żelazna K., Kowalczuk I. (2002): Uwarunkowania zachowań nabywczych polskich konsumentów - wyniki badań. Acta Scientarium Polonurum, Oeconomia 1-2, s. 85-92.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000096121204

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.