Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Zwrócono uwagę na takie zagadnienia jak: zarządzanie wartością przedsiębiorstwa, kreowanie wartości dla klientów, procesy biznesowe w kreowaniu wartości dla klientów. Przedstawiono mierniki wartości w zarządzaniu proceami. Stosuje się je w analizie procesów i działań podnoszących wartość przedsiębiorstwa. Są one w stanie ocenić wielkość tych zmian i przez to wskazać także, w jakim stopniu podejmowane działania przyczyniają się do wzrostu wartości.
Twórcy
autor
Bibliografia
- W. CWYNAR, A. CWYNAR, Jak wdrażać EVA w praktyce - studium przypadków, "Controlling i Rachunkowość Zarządcza", 11/2000.
- T. MÖHLMANN, I. KADELBACH, J. MAGATZKI, Wertorientiertes Prozessmanagement - ein Weg zur Steigerung des Economic Valuce, "ControllerMagazin", 6/2000, s. 493.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000096287347