PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 6 | 27--30
Tytuł artykułu

Organizacyjne aspekty zarządzania kategoriami produktów

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zarządzanie kategoriami produktów jest zasadą podziału asortymentu z punktu widzenia finalnego odbiorcy, alokowaną w polityce planowania i kontroli przedsiębiorstwa. W pojęciu tym mieści się również problem optymalizacji przepływu produktów, kształtowania asortymentu, zakupu, logistyki i sprzedaży. W artykule zasygnalizowano problem zmian organizacyjnych w ogniwach kanału rynkowego traktując je jako warunek wykorzystania koncepcji zarządzania kategoriami i wyraz realizacji zasad marketingu partnerskiego i orientacji procesowej.
Rocznik
Numer
Strony
27--30
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • B. GREGOR, Zmiany w otoczeniu jako wyzwanie dla współczesnego marketingu, [w:] Przedsiębiorstwo - przedsiębiorczość-rynek, Szkota Główna Handlowa w Warszawie, Warszawa 2003, s. 181.
  • K. IWIŃSKA-KNOP, Kanały rynku we współczesnej gospodarce, Wyd. UŁ, Łódź 2004, s. 118-121 i dalsze.
  • K. IWIŃSKA-KNOP, Zarządzanie kategoriami - nowa koncepcja współpracy producenta i handlu, "Marketing i Rynek" 2002, nr l, s. 12.
  • J. LEWANDOWSKA, Jak kreować entuzjazm konsumenta, "Marketing Serwis" 1998, nr 5, s. 33.
  • H. MILDE, Category Management - die stille Revolution, "Markenartikel" 1994, nr 56, s. 346.
  • T. POKUSA, Proces i zarządzanie procesowe w łańcuchu dostaw, [w:] Podejście procesowe w zarządzaniu, Tom II, SGH, Warszawa 2004, s. 138.
  • Strategor, Zarządzanie firmą. Strategie, struktury, definicje, tożsamość, PWE, Warszawa 1995, s. 325.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000096295521

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.