PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 6 | 39--42
Tytuł artykułu

Rozwój portali internetowych w Polsce jako ogólnodostępnej bazy informacji i wiedzy

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule przedstawiono, jaką drogę przeszły polskie portale z wysoce niedochodowych przedsiębiorstw, do przedsiębiorstw generujących zysk. Omówiono jak zmieniała się oferta poszczególnych portali w zakresie udostępniania informacji i wiedzy oraz świadczenia innych usług.
Rocznik
Numer
Strony
39--42
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • [1] Badanie polskich użytkowników sieci internet, 2000, http://badanie.ae.krakow.pl.
  • [2] FRONTCZAK T., Marketing internetowy w wyszukiwarkach, Helion 2006.
  • [3] Kto zarobi na sieci?, Gazeta Giełdy "Parkiet", nr 1541/2000.
  • [4] Przegląd modeli e-biznesowych, I-Metria SA, IX 2000.
  • [5] Raport o reklamie internetowej, Global eMarketing SA, X 1999.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000096386910

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.