Warianty tytułu
Partnership Relations in Co-operation
Języki publikacji
Abstrakty
Tworzenie współpracy opartej na zasadach partnerskich to istotny czynnik sukcesu na dojrzałych rynkach. Działań zorientowanych na budowanie rentownych relacji nie należy jednak kierować wyłącznie do klientów. Ich adresatami powinny być również inne podmioty rynku, działające zarówno w bliższym, jak i dalszym otoczeniu. Współpraca ta ma bowiem bezpośredni wpływ na trwałość relacji firmy z klientem.
Establishing co-operation based on partnership relations belongs to the most significant determinants of success on mature markets. However, activities focused on building effective relations should not be addressed only to customers, but also to other market players operating in both micro and macro environment. This co-operation directly affects the stability of relations between a company and its customers.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
39--45
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000096461366