PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | 6 | z. 2 | 93--96
Tytuł artykułu

Jakość handlowa owoców krajowej produkcji w obrocie detalicznym na terenie lubelszczyzny

Warianty tytułu
Home-Grown Fruit Grading in Retail Market in the Province of Lublin Area
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono jakość krajowych owoców oferowanych w sprzedaży detalicznej w świetle standardów obowiązujących w UE oraz poziom świadomości detalistów dotyczącej tychże standardów. (oryg. streszcz.)
EN
The analysis presents grading of home-grown fruit offered in retail trade on the Lublin market in the light of the standards that are currently in force in the EU. The level of retailers' awareness of the aforementioned standards has been included as well. (original abstract)
Rocznik
Tom
6
Numer
Strony
93--96
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Ciechomski W., Marzec-Wolczyńska T., Niewiadomski J. (2000): Strategiczne opcje dla polskiego sektora agrobiznesu w świetle analiz ekonomicznych - Rynek owoców i warzyw. SGGW, Warszawa.
  • Jabłońska L., Świecka J. (1998): Rola organizacji producenckich w świetle regulacji prawnych Unii Europejskiej dotyczących sektora świeżych owoców i warzyw. Centrum Doradztwa i Edukacji w Rolnictwie, Poznań.
  • Jabłońska L. (2000): Jakość owoców i warzyw na polskim rynku w aspekcie integracji z Unią Europejską. Mater. Konf. "Ekonomiczna ocena jakości produkcji rolniczej na tle standardów Unii Europejskiej". Akademia Podlaska. Siedlce.
  • Jabłońska L. (2001): Wymagania jakościowe na jabłka w polskich i unijnych przepisach prawnych. Ogrodnictwo (6).
  • Makosz E. (1999): Ekonomiczne problemy krajowego sadownictwa i sposoby ich rozwiązywania przed przystąpieniem Polski do Unii Europejskiej. Mat. Konf.: II Ogólnopolska Konferencja Ogrodnicza, AR Lublin.
  • Marzec-Wołczyńska T. (1995): Organizacja sprzedaży produktów ogrodniczych w Polsce. Ogrodnictwo (6).
  • Marzec-Wołczyńska T. (1997): Marketing produktów ogrodniczych. Hortpress sp.z o.o., Warszawa.
  • Niemier R., Trzęsowski M. (1997): Wpływ dodatkowych zabiegów marketingowych na kształtowanie się cen i marż w poszczególnych kanałach dystrybucji. Mat. Konf: Strategia rozwoju polskiego ogrodnictwa do 2010 r. AR Lublin.
  • Ustawa z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych, Dz. U. Nr 5/2001, poz.44.
  • Ustawa z dnia 12 września 2002 r. o normalizacji, Dz. U. Nr l69/2002, poz.1386.
  • Zmarlicki K. (2000): Ogrodnictwo polskie w obliczu standardów jakościowych (marketingowych) obowiązujących w krajach UE. Mat. Konf.: Szanse i zagrożenia dla krajowego ogrodnictwa po przystąpieniu Polski do Unii Europejskiej, AR Lublin.
  • Zmarlicki K. (2002): Standardy jakościowe na polskim rynku owoców w odniesieniu do wymogów Unii Europejskiej. Mat. Konf: Marketing i jakość owoców. ISiK. Skierniewice.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000096643256

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.