PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2004 | nr 1 | 61--74
Tytuł artykułu

Informacja nt. przeprowadzenia ewaluacji poziomu usług poradnictwa zawodowego na podstawie upowszechnionego Standardu usługi "Poradnictwo zawodowe"

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule przedstawiono wyniki ankiety na temat badania zadowolenia klienta z usługi poradnictwa zawodowego. Procedura badania jakości wykonania usługi została opisana w Standardzie "Poradnictwo zawodowe". Pierwsza część ankiety zawierała pytania dotyczące płci, wieku i poziomu wykształcenia klientów, którzy wypełnili ankietę. Druga część składała się z siedmiu pytań dotyczących oceny usługi poradnictwa zawodowego. Ostatnia, trzecia część ankiety poświęcona była wynikom oceny usługi poradnictwa zawodowego.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
61--74
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000100000084

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.