PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | 7 | z. 4 | 39--43
Tytuł artykułu

Produkt turystyczny - jego marka i jakość

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Tourist Product - Mark and Quality
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule przedstawiono złożoność produktu turystycznego, uwzględniając znaczenie marki i jej dualnego pojęcia, oraz zaprezentowano zagadnienia związane z procesem kształtowania jego jakości.
EN
The paper presents the complexity of the tourism product considering meaning mark and dual comprehending, and also paper presents issue connected with development process of its quality. (original abstract)
Rocznik
Tom
7
Numer
Strony
39--43
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Altkorn J. 2004: Marketing w turystyce. Za A. Rapacz, Znaczenie jakości dla kształtowania markowych produktów turystycznych. [W:] Markowe produkty turystyczne pod red. A. Panasiuka. Szczecin-Nie-chorze 2004, s. 130. Wydawnictwo PWN 1994, s.97-100.
  • Gołembski G. 2003: Turystyka jako czynnik integrujący badania naukowe. [W:] Kierunki rozwoju badań naukowych w turystyce, (red.) G. Gołembski. Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa, s. 16.
  • Karczmarek., Stasiak A., Włodarczyk B. 2002: Produkt turystyczny albo jak organizować poznawanie świata. Wydawnictwo UL, Łódź.
  • Kompendium wiedzy o turystyce, 1998: (Red.) G. Gołembski. Wydawnictwo Naukowe PWN, s. 178.
  • Kraszewski R. 2001: TQM. Teoria i praktyka, Wyd. TNOiK, Toruń, s. 20.
  • Medlik S. 1995: Leksykon podróży, turystyki i hotelarstwa. Za Spychała A. Markowe produkty turystyki wiejskiej - studium przypadku. [W:] Markowe produkty turystyczne pod red. A. Panasiuka. Szczecin-Niechorze 2004, s. 143. PWN. Warszawa 1995.
  • Nawrocka E. 2004: Determinanty tworzenia i rozwoju markowych produktów turystycznych obszaru. [W:] Markowe produkty turystyczne. Szczecin-Niechorze, s. 361.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000100500328

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.