PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | nr 540 | 275--286
Tytuł artykułu

Pozycjonowanie jako metoda aktywnej promocji przedsiębiorstw

Warianty tytułu
Positioning as a Method of Active Promotion of Companies.
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W opracowaniu omówiono główne zasady pozycjonowania witryn internatowych przedsiębiorstw w światowych systemach wyszukiwawczych. Przedstawione zostały techniki umożliwiające osiągnięcie wysokiej pozycji w rankingach stron, a także działania, które wpływają negatywnie na pozycję w rankingach. Omówiono również narzędzia wspomagające pozycjonowanie witryn przedsiębiorstw. (oryg. streszcz.)
EN
In the study "Search Engine Positioning as a Method of Active Promotion of Companies" principal rules of positioning of the company website in major global search engines are discussed. There are various techniques that help to achieve a high search engine ranking presented, complemented with a discussion of activities with a negative impact on the website's ranking. There are also tools dedicated to supporting the company website positioning process discussed. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
275--286
Opis fizyczny
Bibliografia
  • Idzikowski M.: Wybrane aspekty kreowania tożsamości i wizerunku przedsiębiorstwa w przestrzeni Internetu, rozprawa doktorska, Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu, Wrocław, 2004.
  • Link Popularity: How To Get High Quality Reciprocal Links. http://www.axandra. com/arelis/index.htm, 2005.
  • Majewski P.: Wszystko, co Webmaster musi wiedzieć o Wyszukiwarkach, Czas na E-Biznes, http://www.czasnae-biznes.prv.pl, 2002.
  • Gałecki M.: Pozycjonowanie - fałszywe obietnice, Marketing w praktyce, Warszawa 2003.
  • Search Engine Optimization - Best and Worst Practices, NetConcepts LLC, http://www.netconcepts.com, 2005.
  • SoftEXE.com. Keywords Generator, http://www.softexe.com, 2005.
  • Sumantra R.: Page Cloaking - To Cloak or Not to Cloak. http://www.lstsearchranking. com/page-cloaking.htm, 2003.
  • The professional search engine ranking and keyword density analyzer tool, http://www. axandra.com/ibp/index.htm, 2005.
  • Thompson C.: Search Engines Invite New Problems. "Marketing Management" Vol. 13 Issue 2, 2004.
  • What is pagejacking?, Webopedia, http://www.webopedia.eom/TERM/P/pagejacking. Html, 2005.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000100626083

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.