PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | nr 1 | 65--77
Tytuł artykułu

Marketing polityczny jako narzędzie zdobycia i utrzymania władzy

Warianty tytułu
The Political Marketing as a Tool for Coming into Power and Keeping it.
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule przytoczono kilka definicji marketingu politycznego oraz dokładniej sprecyzowano pojęcia polityki i władzy, ponieważ są one głównymi kategoriami tego marketingu.
EN
The article consists of definitions about the political marketing and specification of some terms like the politics and power because they are the main categories of that marketing.(AŁ)
Rocznik
Numer
Strony
65--77
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • F. Ryszka, Nauka o polityce. Rozważania metodologiczne, PWN, Warszawa 1984, s. 18-19.
  • J.A. Schumpeter, Kapitalizm, socjalizm, demokracja, PWN, Warszawa 1995, s. 353.
  • S. Albouy, Marketing et Communication politique, Paryż 1994, s. 22, za: Grażyna Ulička, Wpływ marketingu politycznego na zmiany w życiu publicznym państw demokratycznych, Studia Politologiczne, vol.1, Elipsa, Warszawa 1996, s. 157.
  • L. Sobkowiak, Komunikacja polityczna, w: A. W. Jabłoński i L. Sobkowiak, Studia z teorii polityki, Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, Wrocław 1996, s. 165.
  • P. Nagłowski, M. Smolak, Od marketingu do reklamy. Vademecum wygranej, Warszawa 1992, s. 26-27.
  • R. Wiszniowski, Marketing wyborczy, PWN, Warszawa 2000, s. 18.
  • H. Jabłoński, Opinia, parlament, prasa, Ossolineum, Wrocław 1985, s. 275.
  • Kronika XX wieku, Wydawnictwo Kronika, Warszawa 1991, s. 491.
  • J. Copper, K. Popper, Telewizja. Zagrożenie dla demokracji, Wydawnictwo Sic, Warszawa 1997, s.46.
  • N. Postman, Technopol, PIW, Warszawa 1995, s. 28.
  • H. Plessner, Władza a natura ludzka, Warszawa, PWN 1994, s.3-10.
  • J. Muszyński, Marketing polityczny, Warszawa 1999, s. 15.
  • J. Muszyński, Polityka jako towar. Przyczynek do teorii marketingu politycznego, „Marketing i Rynek" 1997, nr 6, s. 8.
  • G.A.Mauser, Political Marketing. An Approach to Campaign Strategy, PREAGER, New York 1983, s. 6.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000101357730

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.