PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | nr 2 | 65--76
Tytuł artykułu

Rola mediów publicznych w kreowaniu wizerunku lokalnych samorządów i społeczności

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Mass Media and their Role in Creating an Image of Local Self-governments and Community.
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Omówiono role mediów w kreowaniu wizerunku lokalnych samorządów i społeczności. W drugiej części tego artykułu opisano cylkiczne audycje telewizyjne po roku 1990 r.
EN
The author has discussed mass media and their role in creating the image of local self-governments and community. In the second part of the article there is a description of cyclic television programmes after 1990.(AŁ)
Rocznik
Numer
Strony
65--76
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Biuletyn Informacyjny Biura Programowego - Zespołu Badań i Analiz Medialnych TYP S.A. Nr 6/2003.
  • Anatol Omelaniuk Współczesny regionalizm a media w: Regionalizm, lokalizm, media, Prowincjonalna Oficyna Wydawnicza, Bochnia - Warszawa 2001.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000101495183

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.