Warianty tytułu
Research Concerning Quality Requirements of Food Consumers
Języki publikacji
Abstrakty
Celem artykułu jest przedstawienie preferencji konsumentów w aspekcie zakupu produktów żywnościowych. Podstawowym źródłem informacji były dane uzyskane przy pomocy ankiety, którą przeprowadzono w grudniu 2003 roku w supermarkecie "Kaufland" na próbie przypadkowo wybranych 96 klientów.
In the market economy, success of companies producing food depends on the quality of their products. High quality products suit consumers' needs and are In great demand on the market. Food market is the place where food producers compete to gain more clients. For a food company the only way to succeed is to produce food of very high quality. (original abstract)
Rocznik
Tom
Numer
Strony
330--334
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Blaźniak A. (2003): Zarządzanie przez jakość. Uniwersytet Szczeciński, Szczecin, 475-476.
- Dahlgaard J. J., Kanji G. K. (1999): Podstawy zarządzania jakością. PTE, Warszawa, 34.
- Witczak J. (2003): Jakość żywności jako czynnik wpływający na decyzje nabywcze konsumentów. Marketing i Rynek 2003 nr 8, 16.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000101572016