PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 9 | 6--11
Tytuł artykułu

Internacjonalizacja i globalizacja zakupów przedsiębiorstw

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Ostra konkurencja w skali międzynarodowej oznacza presję na obniżanie kosztów, poszukiwanie źródeł innowacyjności i zwiększenia szybkości reagowania na potrzeby klientów. Stąd potrzeba internacjonalizacji i globalizacji zakupów przedsiębiorstw. Z zakupami międzynarodowymi mamy do czynienia wówczas, gdy organizacje dokonują zakupów w krajach innych niż ich siedziba, zaś o globalnych wtedy, gdy działania takie stanowią realizację globalnej strategii integracji w ramach łańcucha dostaw i są kontrolowane przez jeden ośrodek zakupów.
Rocznik
Numer
Strony
6--11
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000101884398

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.