PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 7 | 6--8
Tytuł artykułu

Strategia błękitnego oceanu (cz. II)

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W. Chan Kim i R. Mauborgne, twórcy strategii błękitnego oceanu, przeanalizowali 150 posunięć strategicznych w latach 1880 do 2000, w ponad trzydziestu branżach. Okazało się, że kreowanie nowego popytu jest możliwe w każdej firmie. Autorka omawia sześć dróg pozwalających zrekonstruować rynek i uwolnić nowe szanse. Są to: branże alternatywne, grupy stategiczne w branży, łańcuch nabywców, dobór oferty i usług komplementarnych, czynniki emocjonalne i funcjonalne nabywców oraz perspektywa czasowa.
Rocznik
Numer
Strony
6--8
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • W. Chan Kim, R. Mauborgne, Blue Ocean Strategy. How to create Uncontested Market Space and Make the Competition Irrelevant, Harvard Business School Press, 2005.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000102756807

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.