PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 7 | 29--32
Tytuł artykułu

Mocna marka ścierna

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wiele rynków w Polsce jest zupełnie poza horyzontem zainteresowania agencji reklamowych. Jednym z nich jest rynek materiałów ściernych wart około 350 mln zł. Najmocniejszą marką na nim była marka KORUND należąca do Saint-Gobain Abrasives. Koncern ten zdecydował jednak zastąpić lokalnego lidera globalną marką NORTON. Dla polskiego oddziału SGA - było to nie lada wyzwaniem.
Rocznik
Numer
Strony
29--32
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000102757613

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.