PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 8 | 22--25
Tytuł artykułu

Reputacja ubezpieczycieli

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wybór firmy ubezpieczeniowej jest poważną decyzją. Klient często przecież wiąże się z taką firmą wieloletnią umową, zobowiązując do systematycznych wpłat. Liczy za to na realną pomoc w przypadku dotykających go wydarzeń. Jednak szczegółowe porównywanie ofert różnych firm jest dla klientów indywidualnych trudne. To zajęcie czasochłonne, wymagające głębokiego zrozumienia mechanizmów finansowych, zasad działania rynku itp. Autor pisze, że Polacy są dość jednomyślni co do najbardziej pożądanych cech idealnego ubezpieczyciela. Przyznają przy tym, że wybierając go kierują się jego reputacją, zasłyszanymi opiniami. Wizerunek konkretnych firm ubezpieczeniowych w otoczeniu często stanowi dla klienta skrót ułatwiający ocenę i wartościowanie przedstawianej przez nie oferty. Zarządzanie reputacją i dbanie o pozytywną percepcję marki ubezpieczyciela (także z wykorzystaniem narzędzi PR) może mieć więc kluczowe znaczenie dla wyników sprzedażowych firm tej branży.
Rocznik
Numer
Strony
22--25
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000102819474

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.