PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 8 | 26--28
Tytuł artykułu

Kod złamany, rynek zdobyty (case study)

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autor prezentuje składniki sukcesu strategii marketingowej cyklu programów Discovery Channel. Został on nagłośniony poprzez szeroko zakreśloną, kompleksową kampanię marketingową składającą się zarówno z działań reklamowych, jak również marketingu bezpośredniego z elementami akcji niestandardowych oraz public relations. Celem kampanii było zachęcenie konsumentów do oglądania cyklu o kodzie Leonarda da Vinci na kanale Discovery oraz Weekendu Teorii Spiskowych. Ze względu na tematykę proponowanych programów, kampania prowadzona była na różnych platformach, trafiających do jak największej rzeszy odbiorców.
Rocznik
Numer
Strony
26--28
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000102819702

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.