Warianty tytułu
Products of Rural Tourism in Stołowe Mountains
Języki publikacji
Abstrakty
Walory krajobrazowe, wypoczynkowe, a także bogactwo kulturowe Gór Stołowych stwarzają znakomite perspektywy rozwoju turystyki na obszarach wiejskich. Autorka zaproponowała przykładowe produkty turystyki wiejskiej na podstawie analizy zasobów gospodarstw agroturystycznych.
Landscape and rest values and also cultural richnesses of Stolowe Mountains makes superb perspectives of touristic development on rural areas. In the article basic products of rural tourism on the basis's of agrotouristic forms has been proposed. (original abstract)
Rocznik
Tom
Numer
Strony
219--223
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Altkorn J. 2000: Marketing w turystyce. PWN, Warszawa.
- Kopeć B. 1983: Metodyka badań ekonomicznych w gospodarstwach rolnych. Skrypt AR we Wrocławiu, 269, s 7-277.
- Lijewski T., Mikułowski B., Wyrzykowski J. 1998: Geografia turystyki Polski. PWE, Warszawa, 93-288.
- Majewski J. 2000: Budowanie produktów markowych w turystyce wiejskiej. [W:] Agroturystyka, Red. U. Świetlikowska. FAPA, Warszawa, 495-504.
- Majewski J., Lane B. 2001 :Turystyka wiejska i lokalny rozwój. Fundacja Fundusz Współpracy, Poznań,69-139.
- Stachak S. 1979: Metody nauk ekonomiczno-rolniczych w zarysie. Skrypt AR w Szczecinie, Szczecin, 48-86.
- Strzębicki L., Kmita E. 1994: Agroturystyka - forma przedsiębiorczości ludności rolniczej w Polsce. [W:] Alternatywne źródła dochodów ludności wiejskiej. Biuletyn Regionalny Zakładu Doradztwa Rolniczego AR w Krakowie, 309, Kraków, 99-109.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000102819944