PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 8 | 34--37
Tytuł artykułu

Procedura reklamacyjna w firmie

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autor pisze, że w krajowych realiach rynkowych składanie reklamacji ciągle jeszcze stanowi drogę przez mękę i dochodzenie praw, które wynikają z dokonania zakupu, czyli zawarcia umowy kupna-sprzedaży i wymaga zwykle od klienta dużo samozaparcia i czasu. Tymczasem klient, którego skarga zostanie rozpatrzona szybko i po jego myśli, staje się - choć to pozorny paradoks - dużo bardziej lojalny od tego, którego relacje z firmą układają się bez zastrzeżeń. Stosowne badania wskazują, iż perfekcyjne załatwienie reklamacji może przynieść aż 80-procentowy wzrost lojalności wobec danej marki, co zaowocuje przyszłymi decyzjami zakupowymi, a także jest doskonałym instrumentem reklamy szeptanej.
Rocznik
Numer
Strony
34--37
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000102819980

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.