PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 8 | 45--48
Tytuł artykułu

Cienka granica PP

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Oglądający film lub program rozrywkowy widz często nie zdaje sobie sprawy, że jest poddawany przekazowi reklamowemu. Gdy widzi bohaterów korzystających z przedmiotów codziennego użytku, rozpoznaje marki, nie mając pojęcia, że ich zastosowanie było celowe. A to właśnie product placement (lokowanie, plasowanie produktu), czyli płatne umieszczanie wyrobu w strukturze filmu, programu telewizyjnego, serialu, widowiska teatralnego lub innych form przekazu. Towary ukazywane są w sposób pozornie niezamierzony, lecz sugestywny, występując w formie elementów dekoracji lub rekwizytów. Zabieg ten sprzyja kreowaniu i rozpowszechnianiu znajomości marki - ma budzić pozytywne konotacje i wywoływać chęć posiadania oglądanych produktów.
Rocznik
Numer
Strony
45--48
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000103023820

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.