Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule przybliżono i skomentowano bardzo proste i skuteczne zasady prowadzenia biznesu opisane w książce twórcy potęgi firmy General Electric Jacka Welcha i Suzy Welch zatytułowanej Winning, znaczy zwyciężać. Przedstawiona w książce prosta filozofia biznesu może być wspaniałą inspiracją dla każdego menedżera i drogowskazem do tego, jak być najlepszym w biznesie, a jednocześnie pozostać przyzwoitym człowiekiem.
Twórcy
autor
Bibliografia
- Nowe kierunki w zarządzaniu przedsiębiorstwem - celowość, skuteczność i efektywność, pod red. H. Jagody i J. Lichtarskiego, Wydawnictwo AE we Wrocławiu, Wrocław 2006 (Prace Naukowe AE we Wrocławiu).
- J. Welch, S. Welch, Winning, znaczy zwyciężać, Studio EMKA, Warszawa 2005.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000106235374