Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Jednym z głównych obszarów zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem jest tożsamość organizacyjna. W artykule omówiono istotę zarządzania tożsamością oraz istotę zarządzania przez tożsamość.
Twórcy
autor
Bibliografia
- A. ZARĘBSKA, Misja a tożsamość współczesnych przedsiębiorstw, "Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstw", 10/2005.
- A. ZARĘBSKA, Motywacyjna rola wizji w przedsiębiorstwie, [w:] Problemy społeczne we współczesnych organizacjach, Difin, Warszawa 2005.
- A. ZARĘBSKA, Nowy model identyfikacji i zarządzania tożsamością organizacyjną w przedsiębiorstwie, "Przegląd Organizacji", 11/2005.
- A. ZARĘBSKA, Tożsamość organizacyjna - kwintesencja przedsiębiorstwa, Międzynarodowa Konferencja "Zarządzanie przedsiębiorstwem - ekonomia, prawo, kultura, etyka", Kazimierz Dolny, wrzesień 2005.
- A. ZARĘBSKA, Reputacja - efekt zarządzania tożsamością organizacyjną, "Przegląd Organizacji", 4/2006.
- A. ZARĘBSKA, M. SOBKA, Tożsamość przedsiębiorstwa wirtualnego, "Przegląd Organizacji", 5/2006.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000106517773