Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Autorzy twierdzą, że dojrzałe marki nie tylko istnieją w zbiorowej świadomości. ale starają się być częścią świata odbiorcy. Dążą do tego, by być istotnymi, a to bardzo osobisty wymiar relacji marki z konsumentem. Z marką istotną użytkownik się utożsamia, nie traktuje jej jak intruza, ale jako integralną część swojej rzeczywistości. Marka istotna pełni rolę wizytówki jej właściciela. Nie jest jedynie gwarantem jakości, ale świadczy o jego stylu życia, o wartościach, z jakimi się on identyfikuje, często też o jego grupie zawodowej czy zasobności. Zanim jednak marka dojdzie do etapu istotności, potrzeba doskonałej strategii, trafionego pozycjonowania, świetnych narzędzi promocji, no i konsekwencji w prowadzeniu marki.
Twórcy
autor
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000106600625