PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 9 | 46--49
Tytuł artykułu

Przeżyją marki istotne

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autorzy twierdzą, że dojrzałe marki nie tylko istnieją w zbiorowej świadomości. ale starają się być częścią świata odbiorcy. Dążą do tego, by być istotnymi, a to bardzo osobisty wymiar relacji marki z konsumentem. Z marką istotną użytkownik się utożsamia, nie traktuje jej jak intruza, ale jako integralną część swojej rzeczywistości. Marka istotna pełni rolę wizytówki jej właściciela. Nie jest jedynie gwarantem jakości, ale świadczy o jego stylu życia, o wartościach, z jakimi się on identyfikuje, często też o jego grupie zawodowej czy zasobności. Zanim jednak marka dojdzie do etapu istotności, potrzeba doskonałej strategii, trafionego pozycjonowania, świetnych narzędzi promocji, no i konsekwencji w prowadzeniu marki.
Rocznik
Numer
Strony
46--49
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000106600625

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.