PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 9 | 53--55
Tytuł artykułu

Zaufane marki Europejczyków

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Od kilku lat w kilkunastu krajach europejskich prowadzony jest sondaż European Trusted Brands. W sondażu 2006 poproszono obywateli 14 badanych krajów m.in. o wybranie źródeł informacji, na których oparliby swoją decyzję o wyborze samochodu, sprzętu AGD, środków czyszczących i diety. Wyniki pokazują, że decyzję o zakupie danego produktu Europejczycy podejmują najczęściej po konsultacji z profesjonalistą lub znajomymi. Najmniej w tej kwestii ufają gwiazdom show-businessu, reklamom i kolegom z pracy. Stosunkowo słabo ufają również dzieciom i internetowi.
Rocznik
Numer
Strony
53--55
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000106600677

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.