PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 9 | 60--62
Tytuł artykułu

Dobieranie słów w e-PR

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
SEO (search engine optimization) to swoisty rodzaj działań promocyjnych wspomagających budowanie popularności serwisu www, tj. zwiększanie jego widoczności w internecie poprzez uzyskiwanie wyższych pozycji w naturalnych wynikach wyszukiwania. SEO PR natomiast stanowi połączenie internetowych działań public relations z search engine optimization i polega na specyficznym konstruowaniu materiałów PR tak, aby zawierały one stosowne odnośniki do popularyzowanego serwisu (zwiększając jego tzw. link popularity) oraz były odpowiednio nasycone słowami kluczowymi - tymi, które są najczęściej wpisywane do wyszukiwarek przez target danej marki (przez dziennikarzy, klientów czy inną grupę docelową).
Rocznik
Numer
Strony
60--62
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000106606319

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.