PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 10 | 16--17
Tytuł artykułu

Oszczędności z CRM

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autorka podaje, że rachunek kosztów działań może pomóc w ustaleniu kosztów: procesów i działań, segmentów rynku, pozyskania, obsługi i zatrzymania klienta, kanałów sprzedaży oraz produktów i usług. Natomiast korzyści płynące po wdrożeniu rozwiązania CRM to jej zdaniem: wzrost efektywności handlowców oraz oszczędność czasu przy planowaniu wizyt u klienta, wzrost jakości komunikacji pomiędzy działami firmy dzięki szybszej wymianie informacji, obniżenie kosztów marketingowych, wzrost standardów (metodyki sprzedaży, obsługi klienta), skrócenie czasu sporządzania ofert i zwiększenie efektywności jej przygotowania oraz większa wartość sprzedaży.
Rocznik
Numer
Strony
16--17
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000106657908

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.