PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 10 | 18--20
Tytuł artykułu

Miasto dobrze promowane

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Promocja miast/miejsc i regionów to temat, który po wejściu Polski do Unii Europejskiej zyskał gwałtownie na znaczeniu. Pojawiły się fundusze na rozwój regionalny, a wraz z nimi pytanie, jak je najlepiej wykorzystać, jak skutecznie wypromować ów specyficzny „produkt", by potem z zyskiem sprzedać go turystom i inwestorom. Chcąc sprzedać miasto jako swój produkt, autorka radzi by zanim przystąpi się do budowania strategii promocyjnej, odpowiedzieć sobie na zasadnicze pytania. Co nas odróżnia? Na czym polega wyjątkowość naszego miasta? Czego nie ma nigdzie indziej? Warto się nad nimi zastanowić. Znalezienie wyróżnika, czyli USP (Unique Selling Proposition), to polowa sukcesu. Będzie podstawą - punktem wyjścia dla kampanii marketingowych.
Rocznik
Numer
Strony
18--20
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000106657953

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.