PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 10 | 52--55
Tytuł artykułu

Nazwy handlowe w wyszukiwarkach (cz. I)

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Stworzenie rozpoznawalnej, popularnej nazwy handlowej dla produktu to sukces dla marketingowego specjalisty. Co jednak zrobić, gdy konkurencja wykorzystuje tę nazwę w wyszukiwarkach internetowych do promocji własnego produktu? Jak ograniczyć ryzyko, że potencjalni klienci będą komunikować się z kimś, kto się pod nas podszywa? Autor zastanawia się, czy poprawne i etyczne jest wykorzystywanie popularności cudzej nazwy handlowej (zwłaszcza zarejestrowanej) do promowania bezpośrednio konkurującego produktu i jeszcze nad tym, czy firma, będąca właścicielem zarejestrowanej nazwy, może ustrzec się przed wykorzystaniem jej rozpoznawalności i ograniczyć działania konkurencji w tym zakresie. Jeżeli tak - to w jaki sposób?
Rocznik
Numer
Strony
52--55
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000106658043

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.