PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 11 | 46--47
Tytuł artykułu

Reklama jak w banku : Dobre obyczaje w reklamie

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Banki to instytucje, dla których kreowanie trwałego, pozytywnego wizerunku w reklamie jest najcenniejszym aktywem. W przypadku reklamy usług bankowych przepisy szczegółowe dotyczą przede wszystkim zgodności z prawdą. A Kodeks Etyki Reklamy powstał z myślą o ustawicznym podnoszeniu standardów etycznych. Chociaż działalność reklamowa jest przedmiotem normalizacji ustawowych, jak i etycznych o charakterze dobrowolnym, w przypadku bankowości reklama powinna wyróżniać się szczególną rzetelnością.
Rocznik
Numer
Strony
46--47
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000106822601

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.