Czasopismo
Tytuł artykułu
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W oparciu o literaturę przedmiotu omówiono poglądy Jacka Welcha, twórcy potęgi koncernu General Electric, na zarządzanie przedsiębiorstwem. Welch szczególny nacisk kładł na tworzenie systemu wartości, misję przedsiębiorstwa, procedury zatrudniania, oceny i zwalniania pracowników, elastyczność struktury organizacyjnej. Z zaleceń Welcha wynika, że właściwie skonstruowany i konsekwentnie wdrażany system wartości może wyróżniać przedsiębiorstwo wśród konkurentów, kształtując jego tożsamość i jednocząc pracowników.
Twórcy
Bibliografia
- [1] M. HOPEJ, Zarządzanie przez kluczowe wartości - zarys koncepcji, "Przegląd Organizacji", 2/2005.
- [2] J.A. KRAMES, 24 lekcje najwybitniejszego CEO na świecie, Studio Emka, Warszawa 2005.
- [3] J. WELCH, S. WELCH, Winning znaczy zwyciężać, Studio Emka, Warszawa 2005.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000107111614