PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2006 | nr 8 | 37--42
Tytuł artykułu

Percepcja jakości usług - czynnikiem determinującym postępowanie użytkowników na rynku regionalnych przewozów pasażerskich

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawione w niniejszym artykule wyniki badań percepcji jakości usług na rynku regionalnych przewozów pasażerskich jednoznacznie wskazują na niski stopień ich dostosowania do potrzeb i preferencji podróżnych. Potwierdzają one postawioną w pracy tezę o małej użyteczności usług oferowanych przez transport zbiorowy.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
37--42
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
  • D. Begg, S. Fischer, R. Dornbusch, Mikroekonomia. PWE, Warszawa 2000, s. 143.
  • P. Doyle, Marketing wartości. Felberg Sja, Warszawa 2003, s. 91.
  • W. M. Grudzewski I. Hejduk, Zarządzanie innowacjami w organizacji. Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstw 2000, nr 10.
  • G. Hamel C. Prahalad, The Core Competence of the Corporation. Harvard Business Review, May-June 1990.
  • Ph. Kotler, G. Armstrong, J. Saunders, V. Wong, Marketing. Podręcznik europejski. PWE, Warszawa 2002, s. 281.
  • J. L. Lisowski, Określić satysfakcję klienta. Marketing w Praktyce 1999, nr 5.
  • B. Marciniak, Badanie satysfakcji klientów - problemy i metody badawcze. Marketing i Rynek 2000, nr 11.
  • J. Otto, W poszukiwaniu przyczyn utraty nabywcy. Analiza interakcji klienta z firmą za pomocą graficznego projektu usługi. Przegląd Organizacji 2001, nr 12.
  • J. Penc, Zarządzanie z myślą o jutrze. Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstw 1999, nr 5.
  • M. E. Porter, Strategia konkurencji. Metody analizy sektorów i konkurentów. PWE, Warszawa 1999, s. 50-56.
  • L. Rudnicki, Zachowanie konsumentów na rynku. PWE, Warszawa 2000, s. 59.
  • P. B. Seybold, Get Inside the Lives of Your Customers. Harvard Business Review, May 2001.
  • E. Skrzypek, Jakość i efektywność. Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, Lublin 2000, s. 81.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000107798207

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.