PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 9 | 51--56
Tytuł artykułu

Wizja - pożądana tożsamość przedsiębiorstwa

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Vision - a Desired Enterprise Identity
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł omawia jeden z istotnych elementów systemu zarządzania tożsamością organizacyjną jakim jest wizja przedsiębiorstwa. Autorka prezentuje także proces jej tworzenia oraz błędy, jakie popełniają przedsiębiorstwa, przy jej implementacji.
EN
Enterprise vision as a relevant element of corporate identity management is discussed in the article. The author presents a process of vision creation, as well as, main mistakes occurring during its implementation.
Rocznik
Numer
Strony
51--56
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • 1. J. Altkorn, Kształtowanie rynkowego wizerunku firmy, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2002.
  • 2. J. Altkorn, Wizerunek firmy, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej, Dąbrowa Górnicza 2004.
  • 3. W.P. Belgard, K.K. Fisher, S.R. Rayner, Vision, (Opportunity, and Tenacity: Three Informal Processes that Influence Transformation, [in:] R. Kilmann, T. Covin (eds.), Corporate Transformation, Jossey-Bass, San Francisco 1988.
  • 4. J.C. Collins, J.I. Porras, Building Your Company's Vision, ,,Harvard Business Review", September-October 1996.
  • 5. K. Obłój, Strategia organizacji, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2001.
  • 6. Słownik języka polskiego PWN, M. Szymczak (red.), Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1999.
  • 7. B. Szymoniuk, M, Rzemieniak, A. Jachim, S. Skowron, Promocja przedsiębiorstwa i produktu, Wydawnictwo Politechniki Lubelskiej, Lublin 1998.
  • 8. T.D. Jick, The Vision Thing, Harvard Business School Publ., Sept. 1989.
  • 9. A. Zarębska, Motywacyjna rola wizji w przedsiębiorstwie, [w:] K. Markiewicz, M. Wawer (red.), Problemy społeczne we współczesnych organizacjach, Wydawnictwo Difin, Warszawa 2005.
  • 10. A. Zarębska, Nowy model identyfikacji i zarządzania tożsamością organizacyjną w przedsiębiorstwie, ,,Przegląd Organizacji", 2005, 11.
  • 11. Z. Zemler, Public Relations - kreowanie reputacji firmy, Wydawnictwo ,,Poltext", Warszawa 1992.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000107818735

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.