Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Uważa się, że wiele nowych zjawisk i relacji, jakie zachodzą w coraz bardziej skomplikowanych społeczeństwach jest w stanie wyjaśnić ekonomia behawioralna. Czy ta nowa, niezmiernie modna, dziedzina nauki może przyczyniać się do doskonalenia jakości? A jeżeli, tak to w jakim zakresie? Prezentowany artykuł jest próbą udzielenia odpowiedzi na te pytania.
Twórcy
autor
Bibliografia
- J. Berry. Behavioral Economy. „Consulting to Management". 2001, nr 3 (12), s. 49-51.
- B. G. Dale, D. M.Lascelles. Levels of TQM Adoption, in: Managing Quality, ed. B.C. Dale. Oxford 1999, s. 86-137.
- R. E. Hattwick. Behavioral economies, in: on overview. „Journal of Business and Psychology" nr 2 (4), 1989, s. 141.
- D. Katona. Behavioral Economics." Economic Psychology",2001, nr 9-10.
- K. Swiątnicki. Nagrody zewnętrzne a motywacja. Rehabilitacja nagród zewnętrznych. W: Psychologia społeczna w zastosowaniach. Od teorii do praktyki, pod red. K. Lachowicz -Tabaczek. Wrocław 2001, s. 85.
- T. Zalaśkiewicz. Psychologia inwestora giełdowego. Wprowadzenie do finansów behawioralnych. Gdańsk 2003.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000107941236