PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 7-8 | 64--67
Tytuł artykułu

Najczęściej popełniane błędy w marketingu targowym : Wyniki badań

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest wskazanie błędów, które są najczęściej popełniane przez osoby przygotowujące oraz realizujące w przedsiębiorstwach wystąpienia targowe. Uchybienia zostały określone na podstawie obserwacji, których autor dokonał uczestnicząc w kilkudziesięciu wydarzeniach wystawienniczych. Ich empirycznym potwierdzeniem są wyniki badania przeprowadzonego na obszarze województwa podkarpackiego podaczas 16 imprez targowych odbywających się w 8 miastach regionu. Przedmiotem analiz podjętych w ramach badania były targi pojmowane jako narzędzie prowadzenia działań promocyjnych polskich przedsiębiorstw. Zakres czasowy badania objął okres od początku września 2003 r. do końca sierpnia 2004 r.
Rocznik
Numer
Strony
64--67
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • M. GĘBAROWSKI, Poradnik wystawcy. Cz. X - Budżetowanie wystąpienia targowego, "Gazeta Targowa", nr l (271), 2006, s. 20.
  • S. MAJMAN, Obalanie mitów, "Gazeta Targowa", nr l (255), 2003, s. 10.
  • P.R. SMITH. Marketing Communications. An Integrated Approach, Kogan Page, London 1993, s. 308.
  • D. WATERHOUSE, Making the Most of Exhibitions, Gower, Aldershot 1987, s. 23-25.
  • Marketing. Theory and Practice, red. M. J. BARKER, McMillan, London 1995, s. 314
  • .
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000109777853

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.