Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Celem artykułu jest wskazanie błędów, które są najczęściej popełniane przez osoby przygotowujące oraz realizujące w przedsiębiorstwach wystąpienia targowe. Uchybienia zostały określone na podstawie obserwacji, których autor dokonał uczestnicząc w kilkudziesięciu wydarzeniach wystawienniczych. Ich empirycznym potwierdzeniem są wyniki badania przeprowadzonego na obszarze województwa podkarpackiego podaczas 16 imprez targowych odbywających się w 8 miastach regionu. Przedmiotem analiz podjętych w ramach badania były targi pojmowane jako narzędzie prowadzenia działań promocyjnych polskich przedsiębiorstw. Zakres czasowy badania objął okres od początku września 2003 r. do końca sierpnia 2004 r.
Słowa kluczowe
Twórcy
autor
Bibliografia
- M. GĘBAROWSKI, Poradnik wystawcy. Cz. X - Budżetowanie wystąpienia targowego, "Gazeta Targowa", nr l (271), 2006, s. 20.
- S. MAJMAN, Obalanie mitów, "Gazeta Targowa", nr l (255), 2003, s. 10.
- P.R. SMITH. Marketing Communications. An Integrated Approach, Kogan Page, London 1993, s. 308.
- D. WATERHOUSE, Making the Most of Exhibitions, Gower, Aldershot 1987, s. 23-25.
- Marketing. Theory and Practice, red. M. J. BARKER, McMillan, London 1995, s. 314
- .
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000109777853