PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 12 | 12--15
Tytuł artykułu

Decyduje marka

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autor twierdzi, że to prosumenci, czyli lojalni, długoterminowu klienci, bdą w przyszłości wywierać zasadniczy wpływ na sukces rynkowy marki. Jego zdaniem na zatłoczony,, silnie markowym rynku bardzo ważną sprawą jest kreowanie prostiżu marki. Przez rynek silnie markowy należy rozumieć taki, na którym kupujący postrzegają konkurujące ze sobą marki jako znacząco różne i biorą pod uwagę te różnice przy podejmowaniu decyzji o zakupie. Do zasadniczych elementów tworzących prestiż marki, poza reputacją firmy, należy zaliczyć: oddziaływanie handlowców, promocję sprzedaży, opinie użytkowników.
Rocznik
Numer
Strony
12--15
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000109834668

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.