Warianty tytułu
Agrotourism as Factor of Enterprise Development in Rural Areas
Języki publikacji
Abstrakty
Omówiono pojęcie turystyki wiejskiej oraz przedstawiono agroturystę jako zjawisko społeczno-gospodarcze. Omówiono również warunki rozwoju tych form działalności na obszarach wiejskich.
Agrotourism is a chance in view of attractive for municipal population, healthy and relatively cheap rest. First of all it state of additional earnings source for agricultural farms as well as development of infrastructure of country region. Country tourism should use conditions geographical - natural, interesting scenery, wealth of fauna and florae for using this form regions of regional development. (original abstract)
Rocznik
Tom
Numer
Strony
22--26
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Drzewiecki M. (1995): Agroturystyka, założenia - uwarunkowania - działania. Instytut Wydawniczy "Świadectwo", Bydgoszcz 1995.
- Klodzinski M,, Rosner A. (.... ): Zróżnicowany rozwój zachodniej i wschodniej Polski. [W:] Rozwój przedsiębiorczości na terenach wiejskich wschodniego i zachodniego pogranicza, Warszawa, s.37.
- Kłodzinski M. (2003): Rozwój gospodarstw agroturystycznych i turystyki wiejskiej w Polsce. [W:] Osiągnięcia transgranicznej współpracy polsko-niemieckiej w społeczno-gospodarczej aktywizacji obszarów przygranicznych, Szczecin.
- Sikora J. (1999): Podstawy prowadzenia działalności gospodarczej w turystyce wiejskiej. [W:] Organizacja ruchu turystycznego na wsi. Warszawa, s. 69.
- Weinberg J. (1993): Erlebnismarketing. München: Verlag Franz Vahlen.
- Żelazna K., Mikuta B.(2002): Bezrobocie jako determinanta rozwoju turystyki wiejskiej w regionie Kampinoskim. [W:] Wykorzystanie lokalnych i regionalnych czynników w społeczno-gospodarczej aktywizacji obszarów wiejskich. Szczecin, s. 302.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000109843079