PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 12 | 38--41
Tytuł artykułu

Od produktu do znaczeń

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autor zauważa, że pojawiają się nowe kierunki i tendencje w badaniach marketingowych. Są one jego zdaniem odpowiedzią na ważne zmiany zachodzące w otaczającym nas świecie - przejścia od ekonomii produktu do ekonomii znaczeń, od ekonomii posiadania do ekonomii doznawania, od produkcji do kreacji, od materialności do duchowości. W tej nowej ekonomii relacja między knsumentem a produktem nie jest już tak oczywista i bezpośrednia jak przedtem. Produkty, będąc nośnikami idei i znaczeń, stają się równoprawnymi elementami kultury, w której uczestniczą konsumenci. Zostają wplecione w skomplikowaną siatkę wewnątrzkulturowych relacji. Tak jak inne elementy kultury stają się częścią codziennych obrzędów, zwyczajów, opowieści i mitów. Wyjaśnienie, na czym polega taki, a nie inny stosunek konsumenta do produktu, nie jest już możliwe bez uwzględnienia całościowego kontekstu, w którym ta relacja następuje.
Rocznik
Numer
Strony
38--41
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000109872676

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.